Методи організації роботи персоналу підприємств в сучасних умовах


  • Тетяна Обидєннова
  • Марія Васильєва
  • Валерій Ковальов
  • Ганна Михальченко

Анотація

Анотація. У статті розглянуто проблематику організації роботи персоналу підприємств в сучасних умовах. Авторами зазначається, що впровадження нових методів господарювання дає можливість розвитку інновацій в управлінні на підприємствах. В умовах сьогодення, коли робота з персоналом вимагає застосування нових методів в організації роботи, особливо в умовах карантинних обмежень, багато підприємств зіткнулося з проблемою, яким чином ефективно поєднати управління персоналом з новими умовами роботи. Авторами статті робиться акцент на тому, що під час впровадження карантинних заходів в умовах розповсюдження світової пандемії COVID-19, більшість роботодавців або перевели своїх робітників на віддалений вид роботи, або взагалі скоротили їх. Під час роботи на карантині актуальним питанням є проведення нарад, тренінгів, семінарів та інших заходів з метою підтримки робочих відносин як у середині підприємства, так і за його межами.

 В роботі авторами наведено переваги та недоліки таких методів організації роботи персоналу, як наради, семінари, тренінги. Наради – найбільш поширений метод управлінської діяльності, завдяки якому можливо отримати інформацію для остаточного прийняття управлінських рішень. Тренінг – це метод отримання персоналом нової інформації, в процесі спілкування з тренером (професіоналом) для отримання нових знань стосовно виконання поставлених задач в конкретних умовах господарювання. Семінар – це захід, який в більшості випадків орієнтований на освітні теми і зазвичай включає одного або декількох експертів питань, що розглядаються. Основна спрямованість семінарів – це придбання учасниками нових навичок під час заходу під керівництвом інструктора.

Авторами статті проаналізовано сучасні онлайн-сервіси, що доцільно використовувати при організації роботи персоналу підприємств. Тому актуальним та необхідним є застосування усього інструментарію сучасних ІТ-технологій, що в повній мірі надасть можливість активізувати роботу персоналу.

Сучасний інструментарій методів організації роботи персоналу надає можливість обрати ті, що будуть доречними і актуальними в кожному конкретному випадку. В умовах карантинних обмежень практичне застосування сучасних ІТ-технологій є життєво необхідними для сталого розвитку українських підприємств. Головна задача управлінського персоналу – вдало поєднувати наявні надбання сучасної цифровізації та методів організації роботи персоналу. Тільки таким чином віддалена робота персоналу буде максимально ефективна і продуктивна.

Ключові слова: персонал, методи роботи, нарада, тренінг, семінар, онлайн-сервіси.

Опубліковано
2021-05-10
Як цитувати
Обидєннова, Т., Васильєва, М., Ковальов, В., & Михальченко, Г. (2021). Методи організації роботи персоналу підприємств в сучасних умовах. Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Економіка, 10(20). https://doi.org/10.33296/2707-0654-10(20)-05
Розділ
4. Економіка та управління підприємствами